Snart :)

Nu är det inte många timmar kvar tills Lollo & Patrik kliver in genom dörren :) Gissa om jag sett fram emot detta :p Yeay!!

Ewa ringde och väckte mig vid 9:00 och ville att jag skulle följa med henne till festins med bilen för en felsökning. Kostade bara 100:- Det var tydligen något med spjällhuset och förhoppningsvis räckte det med att man gjorde rent. Fast hon får dock lämna in den för det :/

Hmm... här hemma ligger Danne & Tommy och sover. Funderar på att hoppa in i duschen under tiden. Håller på att dö av värmen i lägenheten :/

Idag blir det mora en sväng med L & P. När vi kommer därifrån blir det mat från den nya restaurangen som öppnade i Tisdags :P Av dom jag har pratat med har den bara fått bra betyg :) Så jag hoppas den duger åt mig också :D Haha!!

Nää.. Har inte tid att sitta här mer.



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: S.

Mmmm de har as goda pizzor där :D Hoppas vi ses på M&M, puuuuuss

2010-08-13 @ 00:36:04
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0