Inte mycket gjort :/

Idag har jag inte fått mycket gjort :/ Typ spacklat i köksskåpet.. det är allt! Tänkte att jag skulle måla också men det får nog bli imon.

Fick fin besök idag av Sandra & Robban :) Blev dock inga rester då jag inte stoppat in dom i kylen igår kväll :/ Men men!! Fick bli skräpmat från den nya restaurangen... Jag beställde en grillbiff men jag måste nog säga att Östängs är bra mycket bättre på den delen. Kommer nog inte bli en stamkund där inte! Tur e väl det när det ligger så pass nära :) Haha!!

Satt nyss och pratade tjejsnack med Sandra :) Mysigt! Hihi!! Har bestämt att hon ska få klippa mej på Tisdag! ;) Yeay!! Ojj.. jisses vad jag kände mej överexhalterad nu då... jag som hatar folk som är i mitt hår :P Haha!! Men har typ (snart) bestämt att det ska bli kortare än vanligt ;)

Nej nu ska jag gå och vara social!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0