Gårdagen.

Frukosten igår var verkligen efterlängtad :) Vi gjorde baguetter med en massa sallad och grönsaker och lite ost & skinka :P Mums!! Höjdar frukost.

Till middag provade jag på att göra Maddes resept på kycklinggryta med hasselbackspotatis :P Mums!! Det blev verkligen lyckat!

Annars var gårdagen ganska lugn. Skrev en "Att Göra" lista som jag tänkte börja med idag :)

Bl.a.

* Måla klart köksskåpet
* Rensa skrivbordet
* Rensa "filmhyllan"
* Torka fönster
* Tvätta upp alla kläder
* Diska all disk
* Vattna/duscha blommorna
* Fixa alla band till filmkameran
* Rensa städskrubben
* Sortera bilderna på datorn
m.m m.m m.m

Har som ni ser lite att göra idag. Så det är väl dags att jag sätter igång ;)

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Du får gärna upprepa den listan hemma hos mig sen ;)

2010-08-29 @ 16:34:12
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: Ewe

Hehe du kan få komma och göra några punkter hos mej med ;) haha !

2010-08-29 @ 21:12:42
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0