Bildbomb :D

Kunde inte vänta till imon :) Läste http://sandrasiitari.blogg.se/ blogg och kände att jag fick lov att ge igen lite även om jag inte hade kameran framme i rättvik :)

Hur som helst... hade super kul igår med älsklingen, Jejjy, Sääändra, Kax, Tobbe, Aaaalex :D Vi åkte till Rättvik då det tydligen var Classic Car Week... Hujj vilken koll man har ;) Haha!!

Träffade en massa roliga personer som man inte sett på länge som typ Forsen och Martin F. :) Yeay!

Har dock inga bilder från Rättvik men det blev ett antal från tidigare på dagen när vi befann oss i mora på däckbrännartävling :) Jejjy & Aaalex deltog ;)


Fiskmås :)




Denna bild tog jag genom Jerrys tonade rutor ;P




Likaså denna :)




Lite rök blev det när dom höll på :D *host*




Alex redo för sitt första försök :)




Jerry likaså :D




Alex var först ut :)




Lite segt första gången men det rykte iaf :)




Som sagt.




...




...




Därefter var det Jerrys tur :P

+


Rykte som fan :)




Efterår sa Jerry att det var en aning svårt att se om han hade bilen rak eller inte :) Haha!! Det syns!




Jerry 3:dje gången :)




Tror att lillebror tyckte det var kul :D Haha!!




Gummirester från Jejjys däck ;)




Det som finns kvar av Alex däck :P




Ser inte så slitna ut men det small fint iaf. :D Haha!!




Alex redo att åka ut igen :)




Han sa att det tog nån gång innan han fattade hur han skulle göra :)




Tror att domaren sa att de ville se en repris från Alex som m.fl. höll på i mer än 5 minuter




Alex :) Han kör så det både ryker och glöder ;P




Och han var inte ensam om det heller :D Haha!!




Milla är oskylldig till detta... det var Sandra!!!




BUSTED!! :D




Man kanske blir sån här om man jobbar på OGK!! :)




Som sagt... inte har jag då många normala kusiner iaf ;) Hehehe!!!




Okayyy... hon kan vara normal också :)




Jag och Sandra stod och studerade vad det kunde vara som läckte från Alex bil...? Vatten kunde vi konstatera helt själv iaf. :) Haha!!




Men det är väl inte så konstigt när man har en helt egen inbyggd swimingpool i skuffen :D Tufft!




Nej det var allt!!


Nu måste jag sova!!



Önska mej lycka till imon :)

Puss & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0