Väntar..

Funderar på att gå in och väcka älsklingen... Väntar på att hyresvärden ska ta med sig frugan sin hit så vi kan komma fram till något vettigt ang. dessa jävla tapeter. När jag och älsklingen väl är överens (vilket inte är ofta när det gäller sånna här grejer) så är det mothugg från annat håll.

När jag kom hem igår var jag så jävla arg och irriterad att jag var på väg att ta mitt pick och pack och flytta till hus. Haha! Men men.. kommer vi inte överens idag då står jag fanimej för kostnaden själv.

Hittade ett par tapeter för någon dag sen för 152:-/rullen.. Men det skulle tydligen vara "easy up" tapeter som är lite dyrare.. och enklare att sätta upp... men vi gör ju jobbet själv så jag förstår inte vad det är för problem.

Men nu har vi hittat "metallic" (easy up) tapeter för 399:-/rullen :P Hihihi!! ÅÅÅÅÅÅHHH!!


Nej nu ska jag väcka älsklingen :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0