Överens :D

Yeay!!

Tidigare idag hade hyresvärden tanta med sig :) Hon var inställd på att vi hade valt en väldigt ???? (vad man nu ska kalla det) extrem fondvägg...?! Men när hon hade kollat på vårat önskemål vände hon sig till hyresvärden och sa, "Det är väl klart att dom ska få dessa, det kommer ju bli jätte snyggt!" (YES!!!!!!) Ville bara tjooa rätt ut :D Fan vad glad jag blev :) Hahaha!! Så nu blir det 2 metallic färger som jag personligen tycker passar väldigt bra ihop.

Hann inte gå många minuter efter det besöket som vi åkte ner på färghandeln och beställde tapeterna :) Yeay!! Faaaan vad glad jag e. Dock åkte jag på att jobba imon, jag som hoppades på att vara ledig. Men men.. det är pengar och varenda krona är välkommen.

Har redan planerat framtida köp :) Varsin byrå till mej och älsklingen (3000:- inkl. frakt från ikea :), 2 nya matchande sängbord till nya sängen (troligtvis från möbelrondellen, om dom fått in de vi kollade på), 2 mattor att ha nedanför sängen på var sida (gärna mörka, har inte kollat in några speciella) och det vi måste först och främst införskaffa oss är en taklampa :)
Jaaa... man kan väl säga att mina skattepengar är slut redan :) Hahaha!!

Nej nu blir det nog sängen så jag orkar jobba imon :)



Ha det bra alla!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0