??

Natten till igår bakade jag ca 130 stycken nötkakor, natten till idag bakade jag ca 130 stycken shackrutor :) Haha!! Inte alla som bakar på nätterna :) Eller jaa... förutom bagarna då :) Just nu håller jag på med en överraskning åt gästerna plus att jag ska göra kolakakor :) Blev en ganska stor favorit hos mej hemma hos Sandra när hon gjorde dom :P Mums!! Sen imon på morgonen ska jag hinna göra 3 sorters muffins... Vanliga, choklad och kladdkaka :P Just ja... och rulltårta också. Sen ev. en extra också som jag ska göra små bakelser av :) Hihi!!

Nej nu måste jag gå och fortsätta :)


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madde

Fan vad jag saknar dig! <3

2010-04-08 @ 22:49:37
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0