Första inlägget på länge :)

Ja nu var det ju ett tag sen jag skrev här... Har inte haft speciellt mycket att skriva. Ska väl försöka att komma igång igen.

Står nere hos Danne en stund.. Sen ska jag hem och sy lite gardiner. Ska även se om jag hinner lägga över bilderna i datorn från kameran och lägga ut också :) Har nämnligen för någon månad sedan skaffat mej en systemkamera :D Och i samma veva köpte jag en symaskin som jag har sparat till :) Har bara haft beslutsångest över vad jag skulle ha :)

Igår och i förgår hjälpte jag syrran sy ett häst täcke till Sanna. Ett med dubbla flistyg, olika på båda sidor så hon kan välja själv vilken sida hon vill ha framme :) Är ganska nöjd :) Men jag vet inte hur många ggr jag stack mej på dessa jävla nålar.. Gaaahh!!

Men men.. nu ska jag springa över till tygaffären och kolla lite snabbt på nålar...


Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0