Tripp till Falun :)

Idag följde jag och Älsklingen med min kusin Sandra och hennes pojkvän till Falun. Dom hade hittat ett Surround System dom skulle köpa :) Själv hittade jag en super snygg väska till min systemkamera :P Skit läcker!!

På vägen hem åkte vi via Borlänge. Skulle in en snabbis på Ica Maxi och kolla om jag fortfarande kunde hämta ut mitt snus.

I våras när jag, Danne, Sandra, Robban och Matte var till Borlänge på "Party-shoppingrunda" (Shopping + Alkohol :P hehe!!) så var vi in på Ica Maxi och skulle handla... bl.a. snus till mej.. Men när vi skulle åka så glömde jag att hämta ut det och jag har haft den där lappen i plånboken sen dess.. Så nu skulle vi testa om det fungerade... Men ICKE!! Apparaten snodde lappen. Sen läste Sandra att man typ hade 2 timmar på sig att hämta ut det. SUCK!! Aja... skit samma!

Väl i Mora så hjälpte Danne till att koppla in systemet och kvällen slutade med en film "The Kingdom". Helt klart sevärd.

Näää... nu är det nog dags för sängen.


God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0