Mobil??

Efter att jag och mamma kom hem från Uppsala (orkar inte ta mer om det nu) så fick jag för mej att börja städa mitt skrivbord.. Hittade då dessa små fina porslins blommor som jag fått med Gina.




Satt och funderade en stund vad man kunde hitta på med dom....... Sen trillade 50 öringen ner :) En mobil kanske :)



Började med lite ståltråd som dom skulle få hänga i...




Tog sen bara en enkel svart tråd (ej sytråd) för att dölja ståltråden.




Satte sedan på fiskelina på blommorna.




Lite pärlor :)




FÄRDIG!

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Den blev ju jättesnygg, kul att dom kom till användning kram Gina

2009-10-23 @ 18:11:33
Postat av: Fiaa

Fan va kreativ du är! Smitta över lite på mig! <3

2009-10-23 @ 18:59:21
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: Lollo

Va´snyggt det blev!! Du ÄR verkligen duktig på att pyssla. Såg jag ju bara på smyckena du fixade åt mig. :)) Kram.

2009-10-24 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0