Skotertur :P

Japp.. det blev ett avbrott i städningen idag också :) Sandra ringde och frågade om jag vill följa med henne & Robban ut på en liten skotertur. Tvekade lite i början eftersom jag kände att jag vill städa klart men jag ändrade mej och följde med :) Hehe!!

Vi var uppe på Lokagnupen...
Tog några bilder som ni kanske ser :)



Sandra & Robban



Utsikten från Lokagnupen



Det är en bit ner iaf.. :)



Vet inte riktigt vad Sandra höll på med här men hon hade tydligen lite svårt att stå upp.. Hon kanske smygsöp på vägen upp ;) Hihi!! Nej då.. Det var skare under nysnön så rätt var det var så försvann bara benen och det visade hon ett snyggt exempel på här :D Hahaha!! Och Robban posar med en yxa i handen :)



Här förklara Robban för Sandra vart hon ska stå och hur hon ska filma :)

Riktigt bra avbrott för städningen måste jag säga. Super kul hade vi... synd bara att inte älsklingen kunde följa med ;(



Nej nu måste jag verkligen försöka städa klart.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Gina

Vilka härliga bilder kram

2009-03-24 @ 19:35:13
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Desamma gumms:) Jag hade skit kul, Glad att du kunde följa..Synd att inte danne kunde följa bara, men vi får väl göra om de nån gång tkr jag:) Å städningen va så lite så, bara kul å kunna hjälpa till..Å då kan jag ju grisa ner extra mkt i helgen utan dåligt samvete;) Hahah

2009-03-25 @ 20:49:21
URL: http://sandrasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0