Parkeringsvakt idag också :)

Jajjemen :) Tro det eller ej men i morsen var jag uppe tidigt :) Med andra ord, redan vid 05:00. ABSOLUT INTE likt mej :) Hehe!! Vi skulle samlas i Mångsbodarna kl.06:30, och vi fick lov att passera Evertsberg innan 07:00 för då stängde dom av vägen. En sak till... :D Pappa och de andra behövde inte vänta på mej denna gång heller :) Jag stod redan ute när dom rullade in på parkeringen. Hehe!

När vi var framme så var det ganska få som var där.. Typiskt! Vi fick dela upp oss så gott det gick. Jag och Madde fick ta hand om en parkering helt själva :) En aning jobbigt men det gick super bra. Träffade på endast EN surkärring denna dag till skillnad mot i fredags... Jag tror nästan att norskarna var trevligast :)

Senare på dagen ropade tjejen som tog betalt på våran parkering att bilen som just passerade oss inte hade betalt.. Så vi fick styra upp det där :/ Han hade tydligen viftat med någon lapp och skakat på huvudet och bara bränt förbi henne. Så jag fick uppdraget att springa bort och prata med honom. Jippie! Kom fram till husbilen och förklarade först på svenska att han fick lov att betala för att stå där. Han nickade bara och tog fram denna j*vla lapp och viftade med. Sen drog han till världens flin och trodde väl att allt var okej. Jag sa samma mening på engelska men han verkade inte fatta nått !? Han viftade med lappen igen och skakade på huvudet. Han menade väl att eftersom han hade en elitåkare så fick han stå gratis. Men icke. Det är juh klubben (Älvdalens Pistol Klubb) som har skottat och gjort i ordning parkeringen så parkeringen kostade för ALLA.

Men det gick bra iaf. hände väl fler saker men får skriva de sen för älsklingen sitter och ropar på mej.

När jag kom hem så sov jag en stund, var helt slut.

Senare kom Sandra och Robban förbi och vi tog en sväng i deras nya bil :) Kuul :)

Nån timme senare fick jag ett mms av Tom där det var en bild på min söta moster som sitter och spelar Guitar Hero :) Haha.. Jag åkte bort en sväng till dom i ett annat ärende och kollade på en stund. För första gången hade hon klarat en hel låt och blev helt överlycklig så hon hoppade och skrek :D Haha!! Jag, Tom och Nonne skrattade så vi fick ont i magen :) Sen åkte jag hem igen och vi (jag, Danne, Sandra och Robban) spelade lite kort. Och efter det for dom hem.

Så nu ska jag och älsklingen gosa ner oss i soffan och kolla på en film :)




God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0