Mormor

Sitter just nu och tänker på stackars mormor som sitter helt ensam.. Utan morfar ;( Usch vad jobbigt!

Igår på kalaset ropade hon till sig mig för att prata lite, sen började hon grina.. Hon tyckte synd om morfar som inte kunde vara med på festen. Jag kramade om henne och sa som man brukar säga.. -"Det ordnar sig"....... Men gör det verkligen det?? Jag vet faktiskt inte... Suck!

Senare på kvällen var hon iaf. på lite bättre humör :) Rätt var det var när alla satt och småpratade så börjar hon sjunga :D Haha!! "Hur länge ska man sitta här med tomma glas?" Alla började så klart skratta :D Hehe!!


Kom nyss från mamma & pappa.. Har ätit Potatisgratäng och fläskfilé.... SÅ GOTT!! :P Mums!

Åkte därifrån ganska direkt efter att vi ätit klart.. Tänkte sätta oss och vara sociala i vardagsrummet men tack vare en viss person så sket det sig... (Är så JÄVLA trött på att hela tiden dalta med dej. Du beter dej fan som en trettonåring.. Blev helt överlycklig när du fattade beslutet att inte flytta direkt utan bo kvar här ett tag till, hoppades på att vi skulle få en bättre kontakt och börja umgås mer än innan........ suck! Varför hatar du mej så jävla mycket??? *** sa att du ville ha en ursäkt från alla oss (ang. mormor och den storyn).... Varför?? Varför ska jag be om ursäkt för nått jag tycker?? Jag vet inte vad du har fått för dej, men det är ingen som har snackat skit om dej, om det nu är det du tror.... Det enda jag sa var att jag tyckte att det var fel, och att jag aldrig skulle göra en sån sak.. Och det står jag för! Och jag anser heller inte att vi gått bakom ryggen på dej..... Vi diskuterade bara dej och det du pratat om att göra. Hur många gånger har inte du diskuterat mej med andra?? Ska jag ta det som att du gått bakom min rygg då eller?? Och inte faan har jag kommit och krävt en ursäkt... eller? Hade du gjort det du planerat ändå (ang. mormor) så hade då inte jag brytt mej, men jag hade ändå tyckt som innan.. Och jag hade inte heller älskat dej mindre för det...)

Nu orkar jag inte längre lägga ner energi på att försöka....


ORKA!!

Kommentarer
Postat av: sara

hej, haft en bra dag? : *

2009-03-16 @ 16:49:56
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0