Inte så mycket kvar nu..

Efter skoterturen så fick jag städhjälp här hemma.. Sandra hjälpte mej som tack för att jag följde med. Tusen tack gumman! Har verkligen gått undan när man fick hjälp :) Badrummet (som Sandra städade) är helt klart.. Näst intill kliniskt rent. Vardagsrummet är helt klart. Har stängt dörren in dit så då inte springs en massa där, har även tänt doftljus därinne så nu luktar det underbart :P Nu har jag bara det värsta kvar.... sovrummet... och hallen... okej okej.. och lite i köket, MEN inte mycket.. bara bänken.. Sen är ALL skittvätt tvättad. Nu är det nästan så man letar efter tvätt :) Hihi!! Känns så jävla skönt!!!!

Nu ska vi göra nått att äta och sen ska vi sova.. Gissar att jag kommer sova mycket skönt inatt.


God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Linda L

Glömde du bort att skriva att ni var i venjan? :O

2009-03-27 @ 08:31:32
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0