Heldag i mora..

Som sagt så skulle vi till mora.
Skjutsade mormor till lasarettet och släppte av Madde vid trafikskolan. Hon skulle in och byta böcker. Träffade Robban och satt och pratade med honom en stund :)

När mormor var klar så åkte vi till Willys och handlade. Hon skulle ha lite mjölk och fil... Troligen :) Hon bad mej hämta en kundvagn så det kunde ju bara betyda en sak :) Hehe!! Det slutade med tre kassar och då var det inte bara mjölk och fil... Hihi! Hon är så söt! Köpte även toning till henne (men efteråt fick jag veta att det var färg hon skulle ha, så vi måste färga om det i veckan).

Sen åkte vi hem till henne och färgade.. Sen åkte Robban och hämtade Sandra :) Och efter det bjöd mormor mej, Danne, Madde, Adde och Tom på mat. Sen åkte vi till noret igen för att hämta Addes bil och sen rullade vi hemåt :)


Nu har aftonbladet börjat med fortsättningen av Beck :) Nr. 17-24 Överlycklig.... Har ju 1-16 så jag MÅSTE ha fortsättningen på ett eller annat sätt. :P

Var meningen att jag och Madde skulle pyssla nu när vi kom hem men det får bli imon istället så jag får väl fortsätta med min superroliga städning :) Jippie!


Just ja.. imorse vid 9:00 tiden ungefär så hade vi hela 10 grader varmt i solen (3 grader varmt i skuggan).


Har även klurat på vad jag ska hitta på till min älskade syster som fyller 20 år på tisdag nästa vecka :) Har tänkt på en sak och mamma tyckte att det var en bra idé... sen har jag en annan tanke också :P Blir nog kanske båda :) Hihi!!

Öjj MADDE!! Vet du vad??? HEMLIS!! :D Haha!! Puss på dej sötnos!



Hejs svejs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad du är roolig ;) haha... Love yah! Puss..<3

2009-03-19 @ 19:53:56
Postat av: Adde

jag vet :D jag vet :D jag vet :D hahaha

2009-03-19 @ 20:03:49
Postat av: Lotta

Hej! :) Vad kul att höra! :) Nej vi är säkert inte ensamma om det hihi. Ha en trevlig helg tjejen!

2009-03-20 @ 15:02:24
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0