Festen :)

Håller just nu på med att lägga in bilderna i datorn så då kommer en bit ner i inlägget...

IGÅR:
När vi kom hem från mora så började väl festen direkt, för våran del iaf. :P Hihi!! Alltså jag, Kaka och Danne. Kanske 1 timme senare kom Sandra & Robban. Och någon timme efter det kom huvudpersonen Madde med Adde & Ewa. Tom & Annica kikade också förbi en sväng :) Även Persa hittade dit...

Vi spelade "Veckans värsta" :) För er som spelat det så vet ni även att fråge korten har olika färger beroende vilken färgruta man hamnar på (och så finns det även vissa kort som har samma färg på alla frågor... lite svårt att förklara). När det var Sandras tur att läsa så säger Madde att hon ska läsa orange för henne, sen sitter hon (Sandra) och ser jätte bekymrad ut och sen kläcker hon ur sig.. "Jag tror jag har blivit förgblind!" HAHAHA!! Stackarn fick ett kort som hade samma färg på alla frågor :D Hon är så söt min lilla Sandra. Hehe!!

Efter det spelade vi "Jag har aldrig" Men vi gjorde om reglerna en aning till "Jag har / jag har aldrig" så att alla medspelare kunde vara med :P Hihihi!! Fick reda på saker som jag helst hade kunnat slippa.. Fick även reda på en massa annat kul också.. Hihi!

Har verkligen varit en superkul kväll måste jag säga. Synd för alla som inte var bjudna och gick miste om detta :D Har skrattat så mycket att jag har träningsverk i magen nästan :) Hahahaha!!

Senare när alla började bege sig hemåt så drog vi (jag, Danne & Kaka) ut på byn en sväng. Träffade på bl.a. Multa :) Min andra kusin :) Sen hände det inte så mycket mer.


Idag så upptäckte jag att något har hänt med min kamera ;( Skyddet för linsen åker inte igen som det ska, men det kan ju bero på buklan som är frampå :( Annars är det inga fel på den. Det funkar att knäppa kort och så, men jag vill juh skydda linsen. Men jag har kollat upp försäkringen jag skaffade i samma veva när jag köpte kameran och den går ut i juni det här året. Tack och lov säger jag bara. Så jag måste försöka ta mej till mora nån dag... :( Suck! Ska se om jag kan lifta med mamma ner i veckan.

Nu är bilderna i datorn iaf. så här kommer några inte allt för vulgära bilder ;) Hihi!!



Madde & Ewa <3



Sandra <3



Spelet :)



Robban :)



Kaka <3



Tom <3



Adde :)



Danne <3



Multa <3 (lite trött kanske :) hihi!)


Tyvärr så blev det inge skytte idag. :( Men jag (OCH Madde ;) ) får ta igen det nästa helg, hahaha!!

Sandra & Robban kikade förbi tidigare idag :) Dom bjöd på supergod mat "Robban Special" Hehe!


Jaa :) Det var det det :) Nu funderar jag på om jag ska så mina fröer :) Kan inte vänta längre tror jag :) Hihi!!

Ni har väl inte glömt att skruva fram klockan??


Ha en bra dag alla!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0