Duktigt Millan...

Glömde nämna det tidigare... Dagen vi var till Borlänge med Sandra & Kax så gick jag och Sandra in på Ica Maxi och handlade lite. Jag köpte bl.a. ett snus kort, om man nu kan kalla det för de. Ett sånt där kort som du sen stoppar in i en maskin utanför kassorna.

Halvägs hem kommer lilla Milla på att hon fortfarande har kortet i plånboken. HELVETE!!

Aja.. någon dag senare följde vi med Tom till Falun för att köpa bil... Tänkte då att vi kunde svänga in på Ica Maxi i Mora.. Sagt och gjort.... Men tror ni kortet fungerade i Mora?? NEJ! Jah får lov att åka till BORLÄNGE för att hämta ut min snusdosa.. Dom har tydligen inget samarbete mellan varandra... Så jävla typiskt!!


Skit samma.. ville bara nämna det...



Nu ska vi kolla på en rysare med Madde & Adde. Sen ska jag hjälpa Adde att laga hans byxor. Sen får vi se vad som händer :)



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0