Skyttetävling avklarad :)

Kom hem i ganska skaplig tid från tävlingen idag :)

Antal tappade träff

Pappa 1 tr (med C-vapen)
Pappa 2 tr (med B-vapen)
Jag 2 tr
Madde 3 tr
Jerry 3 tr


Måste säga att det gick väldigt bra för oss alla idag. T.o.m. lillebror gjorde bra ifrån sig.

Målen var trafikskyltar. Annorlunda, men super kul. En mycket rolig skjutning :) Ångrar inte att jag åkte i morse. hehe! :D Trots att både mitt & Maddes vapen klickade på första station. Men men. Vi har juh rätt till en omskjutning :)


Nu ska jag göra mej klar inför kvällen ;) Sen ska jag vänta på att Madde & Ewa kommer hit för att göra klart det sista innan vi åker. Sen får vi se när Adde kommer hem från sin tävling/träning.. annars får väl Danne skjutsa oss till mora :)


Nu sitter älsklingen och tjatar på mej att jag ska komma.. ;)



Ha en underbar kväll.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0