Mat

Nog för att det är lite sent för middag men jag kände mej ändå tvungen att testa ännu en gång att göra potatisgratäng :P Blev så himla tvungen sen middagen i Venjan :) Ååååh! Såå gott!

Idag var Cookie hit en sväng. Under tiden som Danne åkte hem till Patrik för att hjälpa honom med bilen så åkte jag & Kaka till Handlarn och köpte lite godis :P Köpte en Bonaqua emotion med äppensmak. Tänkte inte på att det var sugkork (eller vad f*n det heter) vilket innebar att det inte fanns någon kolsyra i.... mmmm mums... SAFT!! Tvi faan... Aja! men nu vet jag iaf. :) Hehe!!

Under tiden som gratängen e i ugnen så ska jag kolla på hells kitchen nu, som min svärmor precis påminde mej om :)


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0