Det var på tiden...

Är det bara jag som har haft problem med att komma ut på bloggen?? NUU!! Över en vecka senare lyckas jag komma ut... SUCK!! Och bara den senaste veckan har det hänt as mycket..
* "Halkbana"
* Krock
* Reparation
* Hittat en vilsen lite hund (eller rättare sagt en stor hund)
* Fixat med våran bil
m.m. m.m......

Orkar inte skriva om allt nu.. Ville bara testa att logga in för att kolla om det fungerar..

Men jag kan juh iaf. svara på "Moster Karins" inlägg :)

Hejsan!
Det är jätte bra med oss :) Med er också hoppas jag, trots allt!
Jaa... Bilen var verkligen smockad... Det gick lite tungt hemmåt :) Hehe!! Men det var värt det :) Patrik och Danne trodde inte att det skulle gå.. Men det kunde jag inte riktigt hålla med om :) Man har väl packat förr. Hehe!!

Pappa fick komma hem till oss dagen efter att vi kommit hem för att hjälpa oss borra och sånt, jag menar.. han som har verktyg :) Det blev verkligen jätte bra :) Tack än en gång!! Alla som har sett det tycker att det blev mer öppet på något sätt, och det håller jag med om... Det känns inte lika trångt längre :)

Hmm.. jaa jag kan faktiskt inte förstå mej på de där människorna.. Blir bara förbannad när jag tänker på hur dom gjort.. Idioter! Fyy faan säger jag. Usch! Men jag hoppas att det går åt rätt håll efter det där. :)

Ha det bra med er och hälsa tillbaka till Jimmy. Och så kan du hälsa till Gita och Fredrik också :) Och Lollo & Patrik också om du pratar med dom :) Säg att vi och misse katterna saknar dom ;( (Just ja.. Danne hälsar tillbaka)



Nej nu måste jag sova.

God natt på er alla och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0