Det kunde jag ju glömma :/

Tattueraren kom ihåg mej.. Som det moraliska stödet som somnade i fotöljen :/ Hm! Sen kom frågan som alla väntade på... "Hur mår flickvännen" (Min alltså) HAHA! jätte kul! Sen hade vi en lång diskusion om vilket håll jag var lagd åt! Och där fick han så han teg! Han lovade att han inte skulle nämna något om det nå mer! :) Hehe!

Aja! Addes tattuering blev iaf. jätte bra... Skit snygg! Jag vill också ha en men jag vet inte var, vad eller hur!? Med tanke på att jag inte vet om jag törs. Sen vill jag vara 100% säker innan jag ens börjar fundera på att göra en.

Nu ska vi göra lite mat och sen blir det poker ikväll också :) Måste ta revanch! Hihi!! Men det får inte bli lika sent ikväll för Tom, Adde och Danne ska upp tidigt imorgon. Tom ska byta bil. Så jag och Madde ska först följa Ewa och knäppa lite kort uppe i stallet åt Mia och sen ska vi hem och hitta på något. Måla och pyssla lite kanske :) Men vi får se hur det blir.. Nått ska vi väl kunna hitta på :)



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0