Bogsering :)

I morse vaknade jag av att mobilen ringde. Det var Tom som undrade om vi kunde åka hem till honom och hämta V70n, spade, hink med sand och en bogserlina. Ööhh!?!? Han och Adde hade varit ute på Vallsjön för att fiska och när dom skulle hem så hade dom glidit av vägen... menar verkligen glidit... När vi kom upp där så var det glans is. Till en början var det sandat, eller iaf. fram till Nybolet, så jag, Danne & Robban satt och dumförklarade dom om dom kört av på den vägen... tills vi kom ut på glansisen vi också..

Första gången dom körde av så ringde juh Tom till mej... men sen lyckades dom ta sig loss.. (i uppförsbacke), men sen gled dom ner för backen och körde fast igen..

Som ni ser är det inte mycket dom har kört av men tillräckligt för att inte ta sig loss..



Som sagt.. inte mycket :)



Tom förklarar hur det hela har gått till :)



När vi kom upp så det första vi ser är bilen i diket.. sen ser vi Tom & Adde i varsin campingstol på andra sidan vägen.. När vi parkerat V70n och går ur så kommer dom åkandes ner för baken för att möta oss.. Jävla stjärnor :D

Men jag fick juh iaf. gå upp före klockan 12:00 :)

Tro om man ska äta lite frukost nu??
Jaa det ska jag nog :P


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0