Dagen som gått..

Idag så började dagen med att jag följde med Danne på ett uppdrag via jobbet. Sen när vi kom hem så skottade vi av våran parkering. Vi hade juh faktiskt 2 plus grader idag :) Sen efter det så skruvade vi lite med bilen.
Gick in och gjorde nått att äta och kollade på en Wallander film till det :) Mysigt ;)

Sen ringde Tom och frågade om vi skulle spela poker. Men vi är juh bara tre då sa jag. Jaa men jag ringer och hör med Jerry om han vill vara med!, svarade Tom. Men Tom skulle bara skjutsa upp Ida till stallet så att hon fick mocka och släppa in sin häst :)

Efter en stund (igen) ringde Persa och frågade om jag kunde komma upp och tona rutorna på Linneas bil. ALLA rutor. Men jag hade redan lovat Tom så det fick bli...

När tom och de andra (Jerry, Ida och Emil) väl kom så började vi spela. Vi började med ca 8000 i marker. Efter ett tag såg det ganska mörkt ut för mej och Tom :) Ca 200 var satt vi med. Tom åkte ut först. Sen Emil som till en början var "chip leader". Jag skrapade väl ihop någon hundring lite då och då:) Spelet slutade med att jag och Jerry hade typ lika mycket, ca 20 000 var, jag hade bara 500 mer än honom. Så vi bestämmde oss för att gå "all in" innan vi sett "floppen". JAG VANN!! Hihi..

Så nu ska vi bara kolla klart på filmen som vi började kolla på och sen blir det nog sängen som gäller :)



God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0