CSI

Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på CSI.. älskar de programmen :) Har inte gjort så mycket idag. Madde & Adde var här en stund tidigare idag. Vi satt mest framför varsin dator och var allmänt osociala med varandra :D Hehe! Under tiden vi var inne så åkte Danne iväg och hämtade framlyktorna till bilen och monterade dom (ena sidan alltså). Senare glodde vi på en film. "Meet Dave" ganska kul faktiskt :) Hihihi!

Nu är reklamen slut så nu ska jag fortsätta titta på CSI sen blir det nog sängen som gäller.



PS. Tack svärmor för tipset om Scrap Booking. Älsklingen tycker att jag är jätte tråkig när jag sitter flera timmar och pysslar med det. (Men har är lite intresserad av resultaten när jag är klar :P Hihi) Men jag har jätte kul :) Som ett barn på julafton :) Hehe!


God Natt med er alla!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej,tjejen!

Varsågod för tipset om scrapping. Efter att ha fått den fina asken du gjort åt oss så förstod jag att det var nåt för dig - o se vad rätt jag fick!:)

Tack än en gång för det superfina kortet vi fick.

Du är en stjärna på att pyssla gumman.

Sköt om dig!

Kram svärmor.

2009-02-23 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0