Film :P

Har nyss tittat på "Mannen som hatar kvinnor" och ska strax fortsätta titta på "Flickan som lekte med elden". Dom e sååå bra :)

Igår var vi till norrköping. Media Markt :P Jag och älsklingen köpte varsin extern hårddisk på 1TB :P för endast 700:-/st tror jag vi gav.
Senare på kvällen kom Karin, Jimmy och Lisen förbi. Dom stannade på middag :) Mandarinkött med pressad potatis :P Som Karin tipsat om.... annars brukade vi äta ris till. Mums så gott det var :P Imorgon blir det antagligen vi (Jag och Danne) som bjuder L & P på mat. Ska göra makaronlåda (OBS...INTE makaroniiiilåda....VIKTIGT! :) hihi). Ska se vad dom tycker om det :)

Idag har vi inte gjort något spec. mestadels tagit det lugnt.

Imorgon ska vi åka och hälsa på Fredrik & Tina. Förhoppningsvis Gita också. Det var länge sen nu :(


Nej nu ska jag gå in till de andra och fortsätta kolla på film. :)




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0