Åtvidaberg

Ja nu var det ju ett tag sedan vi åkte ner men nu är vi här iaf. :)

Hade inte räknat med julklappar i år men fick det ändå :)

Mormor & Morfar - Pengar
Mamma & Pappa - Pengar
Gina & Mats - En söt liten julprydnad, en After Eight ask och Pengar
Lollo & Patrik - Dukar :), En kanna (som inte fanns att få tag på när vi var in i Linköping tidigare i år) & sen var dom med på julklappen från Älskling :P
Glenn - Presentkort på Bio
Hyresvärden - Presentkort på köpmannagatan
Sandra & Robban - En stor vit Lackhylla (Fick den typ en månad innan jul. Men jag kan lova att den var välbehövlig :)

Och sist men absolut inte minst Älsklingen ;) - Prylar till systemkameran :P LOVE YOU DARLING!
Tack Linda för att du tipsade Älsklingen :)

Själv visste jag inte direkt var jag skulle köpa till Älsklingen.. Men jag var med på ett hörn på Lollo & Patriks present till honom. En Mobil/Handdator. Och själv sponsrade jag honom med 1000:- till tattueringen han vill ha.


Nej nu måste jag göra mej helt klar så Patrik får en chock när han kommer hem :) (Alltså att han slipper vänta på mej) :D Moahaha!!




Kram på er!
Hoppas att ni alla haft en underbar jul ;)


Kommentarer
Postat av: ida

vad för prylar till kameran? :D

2009-12-27 @ 01:37:57
Postat av: Linda L

Ja, det var då inga problem. Så kan det vara :)

Kram

2009-12-29 @ 07:51:48
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0