Underbar vårdag..

Idag ringde Adde mej vid 9:30. Han var på väg ner till mej. Vi skulle ner till den nyöppnade affären under oss.. (mej och Danne alltså), Tammer gamla sport butik. Vi skulle in och kolla på fiskgrejer inför sommaren :) Dom hade massor. Mycket större sortiment och mycket bättre priser än innan. Ett exakt likadant vassdrag på Tammers kostade 129:- och på det nya stället kostade det 75:-, skilde nästan 60:- juh...

Sen fick jag en fiskelina av Adde som han inte hade behov av plus att jag fick 2 st spinnare :P Kuuul... Både jag och Adde vill ut och fiska nu men där vi brukar vara är det fortfarande is kvar. Sen vill jag att det ska vara lite varmare ute också :) Mysigt att sitta och fiska och samtidigt sola.. Aahhh!!!

Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat bloggen på typ en vecka men har helt enket inte haft tid.. Tro det eller ej :P Men jag ska lägga in bilderna från kameran i datorn så får jag göra ett inlägg med en massa bilder istället för text. Har juh fått klagomål då jag skriver roman långa inlägg :D Hehe!! sorry!!

Sitter just nu uppe hos mamma & pappa. Danne är och jobbar och jag har tråkigt. Ska se om vi ska hitta på något bara Madde är klar :)


Ha det bra så länge i vårsolen :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0