Resultat...

Gick väl inte som jag hade hoppat på men om inte resultatlistan ändras så ligger jag fortfarande 1a i min klass. När jag var upp och kollade tidigare så var det inte en enda som hade skjutit fullt så jag antar att banan inte var speciellt lätt. Men det måste ju vara sånna tävlingar också. Skulle gissa att om det var för lätt så skulle nog alla ha skjutit fullt.. och hur kul hade det varit?? mm..

Mitt resultat:

1:a stn. 5

2:a stn. 6

3:e stn. 2

4:e stn. 5

5:e stn. 5

6:e stn. 5

7:e stn. 3

8:e stn. 6

TOTALT: 37


På en station är det 6 träff som gäller. Totalt efter skjutningen så är det bästa resultatet 48 träff.



Just nu är Pappa och Tom ute och skjuter sitt andra var med Revolver och A-Vapen.
Efter det så ska vi vänta på att alla skyttar skjutit klart och sen är det prisutdelning.

Sitter och njuter av värmen nu iaf. Lär då vara minst 20 grader... Mmmm :)


TIDIGARE:



Madde, Adde, Jag, Pappa, Tom & Jerry.



Skjutbanan i Ramsberg.


Nu måste jag tyvärr sluta. ska ställa in datorn i bilen (i skuggan).

Ha en underbar "sommar"dag alla :)



Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0