Gårdagen.

Tänkte bara lägga ut några bilder från igår :P



Står inte alls långt ifrån öppet vatten, älven :P



En ö (eller vad man ska kalla det). Älven delar sig och rinner på var sin sida :)



Storfiskaren Tom :P



Danne & Adde ;)



Madde fotade också :P



Ewa hade iaf. kul.. Hon plockade upp ett fisk huvud hon hittat och smög upp bakom mej, sen när jag vände mej om tryckte hon upp den i ansiktet på mej. J*****vlar vad jag skrek. Hela märbäck hörde mej nog garanterat. Va fan skulle jag göra då, det var juh ren reflex.. Sen skällde jag ut henne och sa att jag hatade henne men hon bara skrattade åt mej och följde efter mej med det där jävla fiskhuvudet och sa att jag skulle ta tillbaka allt som jag någonsin sagt om henne... Bitch! :D Haha!!

Aja.. Vi hade mycket trevligt förutom det.. Har planerat massor inför 50 års kalaset iaf. Ska bli skiiit kul! :)




Om någon timme ska jag och älskling åka till Mora med Tussan. Hon ska till vettis.. Stackars liten. Hur som helst så känns det som att det kommer bli en lång dag :S Jobbigt!! Men det ska väl förhoppningsvis gå bra.

Nu ska jag göra mej iordning.





Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0