??

Sitter just nu vid Jerrys dator :) Hans nya stora skärm :) Han & Danne är ute också håller på med BMW:n. Själv sitter jag och väntar på att Madde ska bli klar med listan åt Tom och Adde. Ska eventuellt dra ner till os sen och pyssla med datorerna. Madde måste lära mej hur man lägger upp filmer på bloggen :) Det är lättare om nån visar ist för att nån försöker förklara. Har även varit ute och övningskört med lillebror idag. Schhhh!! Hemlis! ;) Tihi!

Just ja.. kollade till i mitt lilla växthus tidigare idag :D Har kommit upp lite fler sorter nu :) Spännande!! Den lilla som jag fått av Lollo verkar ha stannat i växten, och dannes kaktusar likaså. Men mina grästräd?? Tror de hette så, ial, dom har växt mest tror jag. Sen har även Citron kommit upp i nästan alla 10 små krukor :) Kuul!

Aja.. nu ska jag gå och kolla hur långt dom har kommit.





Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0