Bingo

Ledsen att jag inte la ut bilderna jag lovade men jag hann inte klart med tradera som jag trodde att jag skulle hinna. Direkt Danne slutat åkte vi upp till mamma & pappa på middag :P Sen följde jag, Danne & Jerry med mamma på bingo i färnäs. Tyvärr så blev det ingen vinst :( Men vi ska se om vi ska ner nästa vecka igen. Efter bingon svängde vi in till mormor en sväng. Satt och pratade om morfar och dessa jäkla läkare som tar all tid i världen på sig innan det händer något. Jag hoppas för deras skull att det inte är för sent! Känns ibland som att man sitter i ett timglas och tiden bara rinner iväg, och att man inte kan göra någonting. Hjälplös... :S

I morgon ska jag iaf. ner i mora IGEN på amv. Mamma ska ev. också följa och isf. ska vi svänga förbi morfar och hälsa på honom. Var länge sen jag såg honom nu. Saknar honom ;( Sen ska vi förbi mormor och plocka upp henne då hon ska följa med oss upp i dalen över Valborg. Under tiden vi är där nere ska Danne & Jerry skruva med BMW:n och kolla över bromsarna. Får se om Madde skulle med till mora också eller om hon blir hemma.

Sen måste jag in på apoteket och glasbanken. Får INTE glömma det. Annars har det väl inte hänt så mycket annat idag. Varit ganska lugnt faktiskt.

Nee... nu måste jag nog sova om jag ska orka upp imorgon.



Sov gott!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0