Tisdag.

Idag har vi som vanligt ätit frukost :) (Helt ointressant men ändå... för dom som inte visste..).

Varit nere på samhället en sväng. Älsklingen har visat mej runt lite.
Sen åkte vi hem. Spelade lite kubb... Daniel och Lollo vann, för dom som bryr sig ;( Och jag o Patrik vann nästan :D hehehe..
Sen spelade vi det klassiska spelet 7:an. Sa ytterligare en gång att jag skulle dansa naken om jag vann på på mina skiiit kort.. jo vem faan tror ni vinner.. JAG! Ska faan ALDRIG mer säga så. eller också ska jag det så vinner jag över alla :D Trodde juh inte att dom skulle komma ihåg det idag heller. men jooo då. Partik sa att jag skulle ställa mej på 35:an. (stora vägen som går förbi deras hus... men nu e det juh så att jag vill inte bli vållande till någos olycka så jag sket i det..).
Så den här dagen har vi absolut inte gjort mycket alls. Det är prat om att vi ska försöka åka till Linköping imon så vi får väl se. Men nu ska jag och älskling försöka sova lite..


Hörs då hej!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha klart att du skulle gjort det de hade då iallfall jag :D Mohahaha fast det visste du väl redan, tack för att du tycker bloggen är underhållande :) haha puss (kärlek)

2008-09-03 @ 20:48:11
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/
Postat av: Gina Johansson

skulle va en syn o se dig dansa naken på 35:an haha tänk på dom stackars bilisterna hehe

2008-09-04 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0