Snart klara för avfärd..

Har väl snart packat allt som ska med hem. Ska bara packa ut det i bilen och sen packa ner datorn. Usch! Vill inte hem :(
När jag pratade med mamma igår så sa hon att vi hade en jätte hög med post. Säkert räkningar också. kul!

Upptäckte igår att luften i ena framdäcket hade pyst ut. Fyllde på det så förhoppningsvis blev det så när dom lyfte upp bakdelen på bilen. Var ut och kollade nyss och det såg okej ut.

Nej nu ska jag ut och hjälpa älsklingen packa ut i bilen.

Får väl se om jag skriver senare.



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej o hallå!

Fy tusan så TYST o TRÅKIGT det blev nu då!:( Va´fasen ska jag göra på dagarna nu o framför allt VEM ska jag prata med?? Nej, ni får nog ta o komma tillbaka igen!! Det här blev inget kul alls! Men tack i alla fall för att jag fick rå om er alla 3 i så många dagar. Det var riktigt kul! Hoppas som sagt att vi kan göra om det SNART igen!!:)

Ha det bra o sköt om er! Saknar er!

Kramar från mig!!!

2008-09-13 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0