Silverträffen I Sala.

Nu sitter vi i bilen på väg till ännu en skytte tävling. Får hoppas att det går bättre än förra helgen. Känner mej någorlunda laddad iaf. :) Har väl ca 7 mil kvar. Gick upp vid 5 i morse när syrran ringde och väckte mej. Packade i alla grejer jag skulle ha med och kokade lite nyponsoppa. Tog t.o.m. med mej gröt :P och baguetter, skinka och tomat.. sen har pappa och de andra med sig gurka och ost. :P mmm.. nu blev jag nästan lite hungrig! hihi.. men jag glömde dock mina morötter och salladen. men men.. känner mej lite nyttig iaf. hehe!

Haha! Nu sitter jag och Madde och lyssnar på Ewes låt.. "Aldrig nöjd" hehe! så typisk henne. ;) hihi!

Madde tillägnade just en låt till mej och Ewe.. FAAAAN! va söt hon är... "you have always been my brightest star......" ÅÅÅåååhhh! Älskar er mina underbara syskon. Det finns inget i värden jag älskar mer än er. Ni kan mej, Ni förstår mej och jag älskar er för det. (Och de är ju inte de enda jag älskar så klart. Har juh även min egna lilla familj ;) hihi!).

Nu har vi ca 5 mil kvar. Det rullar på :) snart framme. faan va skönt! Jag, Pappa och Tom kommer gå i en patrull och i den efter går Madde och Adde. Tråkigt att inte alla går i samma men vi har juh nån iaf. Andra varvet för min del kommer bli lite ensamt. men jag ska se om jag kan få med nån som går med mej. :)

Nej nu måste jag packa ner den här och plocka ihop allt jag har spridit ut runt omkring mej. :)


Får se om jag har humör och ork att skriva någon rad på hemvägen ;)



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0