På Besiktning, På Besök & På 78 Års Kalas.

Japp.. Och allt på en och samma dag :) (Igår)

Det började med att vi åkte till Malung på besiktning. Åkte via Venjan och plockade upp älsklingens pappa och hans fru som fick följa med och visa vägen. Bilen gick igenom med blankt papper :) Inte ens en "Bra att veta" notering. Kändes jätte skönt.

Efter det åkte vi tillbaka till Venjan och stannade där ett tag för att umgås. Fick 5 st säsonger med Arkiv X som varken jag eller Madde lyckats få tag på. :) Har snart plöjt 1:a skivan jag fick. Lilla nördiga mej ;) hehe! Lite senare kom älsklingens Farmor & Farfar dit och hälsade på. Trevligt! :) Sen satt vi och pratade lite och kollade på lite bilder. Innan vi åkte vidare gick jag och G ut i trädgården och kollade lite. G kom med den super bra iden att jag kunde få en bukett blommor att ta med till Mormor på hennes födelsedag. Rosa / Vita / Lila.... SUPER fiiiina! Fick också nån blåklint. (Tror det var så dom hette)

Sen var det bara att gnissa till mora. Mormor blev jätte glad för buketten (Tack G!, Ska även hälsa tack så mycket). Satt och fika en stund innan det var dags att bege sig hemmåt. Grattis mormor igen.

På lördag kl.18:00 ska vi samlas på hotellet i Älvdalen för att fira mormor & morfar som firar 50 årig bröllopsdag på söndag! Ska bli kul!

Och idag fyller Pappsen år så ikväll ska vi upp till dom och fira honom. :D Grattis Pappa!


Usch! Betalade räkningar igår och jag måste säga att det är ett under att pengarna räcker till. Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb snart. Och att Danne får ett bättre jobb där han iaf. får jobba 100%. Faan va skönt det hade varit.



Nej. Förlåt men nu känner jag suget efter Arkiv X. Det är nästan så jag kan höra "dom" ropa på mej.

Hej då! :D hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0