Terry Evans.

Jajjemen!
Idag har jag, Madde, Adde, Ewa, Mamma, Pappa, Faster och Maire varit i Malung på en gurppseans (eller vad det heter) med Terry Evans. Kommer inte kunna förklara riktigt vad vi fick vara med om, men jag kan juh säga så mycket att om man är intresserad av det övernaturliga eller tror på ett liv efter döden så är det helt klart en upplevelse att gå på. Tror också att icke troende möjligtvis kommer ändra uppfattning.

Tyvärr fick inte någon av oss någon kontakt med någon från andra sidan men jag ångrar inte en sekund att jag gick.

Dörrarna öppnades kl.18:00 och själv seansen började kl.19:00, och höll på fram till 20:30. Sen var det paus fram till 21:00. Efter det var det fråge stund, vilket betydde att vi i publiken fick ställa frågor till Terry. Vi fick inte ställa personliga frågor eller frågor som kunde leda till kontakt. När som helst under frågestunden kunde Terry förmedla något från någon som han fått kontakt med. MYCKET intressant!

Om ni känner er manade att gå på en storseans så kom ihåg att ni får lov att boka biljetter god tid innan. För jag kan lova att dom blir slutsålda väldigt fort.



Ha det bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0