Stolt!

HAMMARMÖRKRET

Nu är skjutningen för mej, Madde & Adde färdig. Pappa ska gå med revolvern en vända innan vi börjar bege oss hemåt. Måste säga att jag är mycket stolt över min syster Madelene som sköt fullt (36 av 36) jämfört med mej och pappa som tappade 4 träff totalt (32 av 36). Plus att hon tog fler poäng än mig, 22 poäng och jag själv tog jag 20 poäng. Adde hamnade på resultatet 30 av 36. Poängen Adde tog var 23 och pappa vet jag inte ännu.

Måste säga att det var värt väntan. En mycket rolig skjutning med varierande figurer mot andra skjutningar. Häftig belysning på visssa av stationerna. Enda minuset var terrängen. Lite för mycket rötter och stenar som stack upp. Men men.. Spelar ingen roll för min del. Känner mej mycket nöjd fast jag vet att jag hade kunnat göra bättre ifrån mej. Men jag får väl skylla på för lite träning. Hehe!

Många plus till Sandviken!


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0