Ikea....? öhh! Nepp!

Joo.... igår var det meningen att jag skulle följa mina systrar (och en kompis till en av dom) till IKEA i Gävle. Skulle vara i Mora senast 9:00. Men problemet var att jag inte kunde somna kvällen innan.. tror att jag somnade vid 4:00, och Ewa undrade om inte jag kunde köra.. jooo hejja.. Blev ifrågasatt av dom när dom kom hem.. De sa att jag kunde juh sova i bilen... Fyyy faan va arg jag blir på mej själv.. Varför tänkte inte jag på det???? Kan någon seriöst svara på det!?! ÄH!

Istället gick jag upp vid 11:00 ungefär.. Låg och kollade på några avsnitt av Arkiv X under tiden som Danne var iväg på några ärenden. Han följde bl.a. med Lisa bort till Wedde... Sen var han ner på Byggvaruhuset och hämtade en "spillbit" som vi skulle bygga en "hatthylla" till bilen av, så vi kunde få användning av våra 6,9 or som bara låg här. Vi började vid 16:00 tiden och blev klara vid 23:00.. hehe.. Vi var nogranna.. Inte för att det blev den snyggaste men det var inte det lättaste att bygga i en BMW.. hehe! Men för min del dög den.. Är ganska nöjd. Sen var det bara in och sova.

Idag har det inte hänt så mycket.. Danne har jobbat och jag var hemma och fixade lite. Pratade lite med syrran i telefon som undrade om jag kunde färga håret på henne. Sen kom mamma förbi så vi satt och pratade lite.. Efter det så kom Madde, Ewa & Adde ner. Fägade lite hår på en håröm liten Madde :) hehe! Hon är juh nästan värre än mej.. hihi!!

Sen fick vi äta mat uppe hos mamma och pappa. Passade ganska bra för jag orkade inte göra någon mat idag. Tack mamsen & papsen. När vi ätit klart så gick vi upp på Maddes rum och lånade deras tv-spel.. Simpsons.. Skiiiit kul.. Men jag blev lite förbannad kan jag juh erkänna.. Jävla Homer.. Gjorde inte som jag ville. Haha!! Men det var kul iaf. roliga kommentarer han hade!... Hehe!

Sen åkte vi hem.. Lagade ett par byxor och en cardigan åt syrran som hon ska hämta imon. Och nu sitter jag här.. Nu ska vi kolla klart på CSI New York..


Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Var med och tävla om bloggdesign i min blogg!!=D

2008-10-02 @ 11:22:48
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0