Dax För Vinterdäck!

Ja det kan man lugnt säga.

Ewa ringde mej idag och sa att Tufflan var ute och lekte i snön... SNÖN! Tvi!!! Sen... ett tag senare ringde hon igen men jag orkade inte svara, så hon ringde till Danne istället. Hon ville berätta att Adde kört i diket. Helt ärligt så trodde jag att han var en av dom få som inte skulle åka ner i diket, med tanke på hur lugnt han kör. Enda unga killen jag känner som inte kör vårdslöst. Känner mej relativt lugn när jag åker med honom.

Hur som helst så ringde jag till Adde för att höra om han var okay men han nekade mej. Så jag ringde till Madde istället för att höra och hon berättade att han hade ont i naken.

Innan det var allt för sent så ringde Danne till en uppe i Rot och frågade om vi kunde komma dit och fixa våra vinterdäck. Vinterdäcken skulle med andra ord på fälgarna som vi hade sommardäcken på. Sagt och gjort! Det tog ett tag men nu sitter det vinterdäck på bilen. Tack och lov!



Neej... Nu ska vi åka till Akuten med Adde och kolla upp nacken och bröstkorgen. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!



Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0