Operation?

Blev aldrig nå Mora för min del... Skulle juh försöka vara vaken tills vi skulle åka men slocknade ca 2 timmar innan sen var jag helt borta. Men det löste sig ändå för Ewa & Madde kom förbi och hämtade nyckeln så dom åkte ner.

Ringde Adde nyss och frågade vad dom sagt. Han skulle in på lassarettet imon vid 9:00 och göra en skiktröntgen och sen skulle läkarna diskutera om det skulle bli en operation eller inte. Så vi får väl se vad dom säger imon.



Nej nu ska jag äta lite och kanske kolla på en film.



Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kaka

går de att ha så där mycket otur?! :O stackare säger jag bara. du kan ju hälsa krya på dig

2008-11-02 @ 23:57:20
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0