Ny Design..

Efter att ha suttit och tittat på Madde när hon gjorde om sin header så fick jag några tips och trix när jag skulle göra om min :) Så jag har gjort det mesta själv med hjälp av Madde på vissa områden :) Hehe! Blev några om och men, men det löste sig till sist ;) Hihi!

Lite annorlunda mot den förra jag hade som det bara stod "Millan" i...  :P


Annars.. Har inte gjort så mkt idag.. Joo.. jag, Madde & Adde har varit till Mora och köpt en present åt mamma. En NY mobiltelefon. Så vi hoppas att hon blir glad.

Sen har jag pratat lite med älsklingen också.. Saknar honom! ;( Får sova ensam inatt igen... Men jag har juh katterna :)

Aja!! Nu ska jag nog gå och lägga mej så jag kommer upp imon. Är en aning trött..


Sov gott på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fin bloggen blev! Du är riktigt duktig ju!



Skit läckert.. Hoppas allt är bra:) Snart kommer Daniel hem till dig så ni kan vara tillsammans igen;) Mysigt. Kramar

2008-11-27 @ 08:09:27
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson

Den blev ju jätte bra gumman.. du kan ju om du vill :P hihi.. hörs senare sen puss puss

Postat av: Gina

bloggen blev skitsnygg kram

2008-11-28 @ 01:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0