Mums!

Nu har vi smakat.. Gott! En aning starkare än vad vi brukar göra den..

Efter maten satt vi och pratade om mammas blivande födelsedags present (En mobiltelefon). Madde tyckte att vi skulle köpa en med STORA knappar. Pappa sa att vi skulle ev. köpa en med lucka så slipper hon ringa upp folk när hon har mobilen i fickan. Smart! :) Sen en med bra ljud så hon hör att det är hennes som ringer. Hehe! Satt och prata om lite grejer som hon brukar göra som man kan sitta och skratta åt.. Jag tyckte att man kan göra en komedi om henne.. Typ som "Svensson Svensson" fast "Marianne Marianne".. Men Adde höll inte med, han tyckte "Camilla & Marianne" HAHAHA! skit kul! Sen påminde han mej om en kommentar jag kläckt ur mej tidigare idag.

Diskusionen började med att Jerry & Tom ska iväg imon och åka typ 40 mil och vi satt och funderade på hur lång tid det kunde ta. Då sa jag.. -"Vi brukar iaf. åka 40 timmar på 6 mil." Som ni kanske förstår så blev det lite fel där, menade juh att vi brukar åka 40 mil på 6 timmar med inkluderade pauser. Pappa var tvungen att fråga vad fan vi har för bil egentligen.

Sen vi jag höra om en kommentar jag kläckt ur mej förut. -"Åhh, det är så jobbigt att tänka!" eller "Väger det mer om det är luft i påsen?"

Men jag tycker juh inte att mamma är bättre... -"Kolla, det är dom här äpplena som växer på träd!" Hehehe!!

Mamma är en liten stjärna hon. :) Men jag älskar henne ändå :)


Aja.. nu ska jag vara lite social..



Hej då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0