Igår..

Dagen började med.... eller ja.. eftersom jag varit vaken hela natten så vet jag inte vart jag ska räkna gårdagen ifrån. Men vi kan ta ifrån morgonen när jag skulle åka till Venjan. Gina ringer och "väcker" mig vid ca 9:00 på morgonen. Jag gör iordning det sista innan jag pallrar mej ut i bilen. Åker bort till DinX och tankar och sen beger jag mej iväg.

Väl framme i Venjan händer inte så mycket. Dom gör sig iordning innan vi ska rulla vidare till mora. Själv upptäckte jag att jag hade ont i ena foten. Kände mej som en pensioner när jag gick. Usch!

När vi kommit in i mora så åkte vi direkt till Dollar Store, där vi mötte Linda & Brusen. Kan lova att det var mycket saker att titta på. OJ... tror att vi missade någon hylla i mitten någonstans :) hehe! Efter att vi var klara inne på Dollar så åkte vi till Donken.. Älsklingens önskan.. Han var hungrig :P När vi sitter inne och äter så ringer Kaka.. diskuterade lite om "flidutter"... har inte riktigt fattat vad det är, förutom att det är någon form av godis. hehe! Just ja.. sen sa hon att hon gått vilse i Hedemora :D Så stort e det väl inte?! eller? hihihi!

Efter Donken åkte vi till S:t Mikaelsskolan för att säga hej till Tommy.. FY FAN!! så han såg ut. Tänker inte säga allt för mycket men stackars grabben.

Efter det skulle vi svänga förbi Linda en snabbis för att bl.a. kolla på hennes nya dator. Var tvungen att säga hej till lilla Adolf också :) Han e såå söt!

Sen åkte vi ner på mora igen för Mats skulle köpa en DVD-spelare :) Det blev några vändor fram och tillbaka innan det blev ett köp.. hehe! Själv hittade jag en soffa inne på Audio Video som var väldigt skön. Orkade inte stå längre då de andra var så sega så jag lånade den en stund. Råkade slumrade till ;) Sen bar det av ner på mora igen. Mats & Danne gick in på OnOff och under tiden gick jag och Gina bort till "ur & Penn" för att köpa två varsina Julstjärnor (som det stod på kvittot), inte för att jag vill kalla det för de men men. När jag & Gina var klara gick vi bort till grabbarna som fortfarande var kvar på OnOff. Jag beslutatde mej för att jag skulle köpa extra uppladdningsbara batterier till min digitalkamera. Dom hade extrapris.. plus att man fick en WallE på köpet. :)

När Mats hade bestämt sig gick vi till kassan. Mats betalade sitt först och sen var det Ginas tur. Hon hittade en liten söt snögubbe som stod på disken, och naturligt vis var det den sista dom hade inne. (ett visnings exemplar) Men hon frågade lite snällt om hon inte kunde få köpa den ändå och det fick hon :D hehe! Sen ville hon också ha en WallE.. bara för att jag fick en på köpet :) Så hon frågade om dom sålde lösa.. Men nej.. :) hehe. Hon fick bli utan..

Sen var det dags att dra sig hemmåt. Vi stannade till på OK och köpte varisn dricka, sen åkte vi hem.

Efter som det blev ändrade planer (p.g.a. kink & gnäll) så stannade jag och älsklingen kvar i Venjan och spelade lite kort med Gina, Mats & Brusen. Först spelade vi "7an" och sen en omgång "Chicago" som aldrig tycktes nå sitt slut. När alla satt med sina höga poäng så får Mats en fyrtal och sänker oss andra på noll. Tack så jävla mycket. :) Men vi spelade på... Gina hade en tendens att lyckas få alla 2or på sista givet. :D Vilket vi andra tyckte var kul :) hehe! Till slut kom jag upp i köpstopp och efter mej kom Brusen. Men vem vann??? Inte var det Mats iaf. och det var huvudsaken.. Och inte faan var det jag heller.. Nej.. det var Brusen. Jävla skitunge... :D

Sen var det bara att dra sig hemmåt. När vi kommit en liten bit så säger Danne åt mej att vända.. Då har han glömt sin packning.. Suck! Men men..

När vi tillsist nått älvdalen var det bara att gå och lägga sig.. och tro mej.... det var efterlängtat!



:)

Kommentarer
Postat av: kaka

Hejsan :) jag tänkte bara tala om att jag har hittat tillbaka efter gårdagens promenad :D

2008-11-29 @ 22:54:38
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0