Idag...

Idag har vi hunnit göra ganska mycket... Banken, Posten och Polisen.. Usch ja... Och allt slutade med en polisanmälan. Suck! Aja.. vill inte nämna allt för mycket ännu men det kommer nog.

Senare tittade Tobbe in hos oss.. Han följde med oss på ett besök i Venjan. Mycket trevligt :) Men det var knappt att man fick en syl i vädret.. :D hahaha!!!! Eller hur Gina? Hihihi!

Jaahaa.. sen gjorde vi väl inte så mycket mer.. nu sitter Jag vid min dator, Danne vid sin och Tobbe sitter fastklistrad vid sin handdator eller vad det nu var. Snacka om att vi är sociala med varandra.


Neej nu ska jag kolla om jag har några bilder jag kan dela med mej av... annars kanske jag skriver nått imorgon. :)




God Natt...


Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Haha inte fick vi mycke sagt inte haha men kul va det

2008-11-07 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0