Gårdagen :)

Som jag skrev tidigare så var vi bjudna på middag i Venjan. Gud så gott det var. Kycklingfilé med Ris och pappas Currysås. Mums! Efter middagen spelade vi kort som vi inte gjort på evigheter. Hade riktigt trevligt, tycker jag iaf. Började med att spela 7:an och så klart så vann juh jag båda gångerna :) Sen spelade vi Chicago. Och så klart så vann juh Mats, vi var juh tvugna att ta revansh men lik förbannat så vinner han ändå. Och åter igen skulle vi andra ha revansh. Men denna gång vann faktiskt Gina. Haha!!

Sen var det dags för hemfärd, klockan var juh trots allt 07:15 ungefär. Var hemma vid ca 08:00. Tänkte att jag skulle försöka vända dygnet nu då.. Hoppade in i duschen, gjorde lite nagelvård, ringde några samtal men sen var det kört. Somnade vid ca 10:00.

Danne väckte mig vid 14:00, Gina och Mats hade kommit till Älvdalen. Dom hade några ärenden här så vi passade på att äta middag tillsamman. Tacos... Muuums.. Åhh vad gott det var. Sen utan att nämna allt för mycket så fick jag och Danne varsin förtidig julklapp. Faan vad glad jag blev. En fodrad tröja/jacka. Skit snygg! Tackar fortfarande så hemskt mycket. Blev verkligen jätte glad. Tack, tack, och åter TACK!

Sen skulle dom vidare till Mora, skulle förbi Linda också. Så nu sitter jag här, fortfarande proppmätt efter maten. Jag och Danne ska pallra oss ut i kylan om en stund/ett tag och ta en promenad. Sen ska jag hem och tvätta massor. Suck! Men men det tvättar inte sig själv.

Imon ska jag ev. sova uppe hos mamma och pappa men jag har inte bestämt mig än men det blir nog så, ska ta med mig missarna också så dom slippar vara hemma helt själv, sen har dom juh sina lek kamrater där uppe :) Danne ska juh följa pappa sin till Norge och kolla hur han har det där.

Men men vi får se hur det går :)


Får se om jag orkar skriva mer senare.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0