Förra helgen.

Tänkte att jag skulle lägga in några bilder från förra helgens bravader :) Hihi! Blev en förfest hemma hos Tobbes mamma i evertsberg med några cider framför tvn när vi hejjade på Lars Kristerz :) Som narturligtvis gick vidare :D YES!!!



Här är Älsklingen med sitt godis ;P



Tobbes lillasyster Becka var också med på ett hörn.



Tobbes lillasyster Emma & Tobbe själv..



Kaka som kände sig en aning trött hittade ett perfect hjälpmedel :)



Mamma Gisela var också med och drack stark vins glögg.. Lät inte så gott :S

Sen bar det av till Bygdegården där vi fortsatte festandet :P



Träffade även mina små älsklingar Håggen och hans far Jan. Mycket länge sedan jag träffat Jan nu så det var jätte kul. :D Och jag hoppas verkligen att det blir snart igen. <3 Saknar dom såå mycket!



Jan fick sig en rejäl kram av Kaka också. :)

Finns väl inte så mycket att tillägga.



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kaka

tjenna! fy fan vilka fina kort Milla :D haha... nu skäms jag ju nästan lite :D

2008-11-16 @ 17:51:33
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0