Jul, Jul, Julgran ;)

Idag har jag hjälpt Danne stänga butiken. Fick ta hand om 3 kunder helt själv under tiden som Danne hjälpte en kund på baksidan som skulle låna ett släp. Han sa att det bara var att scanna in varan och sedan trycka enter. Så jag testade och det fungerade.. jag fick t.o.m. ut kvitto. 3 hela kunder hjälpte jag. :) Riktigt kul.. Saknar verkligen kundkontakten. ;(

Igår slog jag in julklappar och jaa..jaa jag vet att man ska klä julgranen dan innan jul men jag kunde inte hålla mej :P Jag bara fick lov att göra det på en gång :D



Jag kan lova att det är mysigt på kvällen :) Vadå!?!? Jag har aldrig haft en gran under de år jag bott här, så jag måste ju ta igen de åren jag missat! :P Hehehe!!

Fick en förfrågan om jag kunde lägga ut bilderna på gardinerna igen men med blixt så man ser motivet mer. Här kommer dom... ;)

Vardagsrummet..



Sovrummet..



Köket..



Japp... det var dom det..

Just nu sitter jag.. här iof.. men i köket iaf. och Danne och Emelie sitter på andra sidan köksbordet och pillar på hennes nya dator :) Lisa var också här för en stund sen.

Nu ska jag kolla igenom mina bilder en sväng.. får se om jag hittar något kul att lägga upp :)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va fint :P

2008-12-05 @ 23:42:02
Postat av: Gina

Ja det ska vara du till att klä granen så tidigt haha men den blev fin kram

2008-12-05 @ 23:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0