Pysselkväll..

Igår följde Danne med Robban och jobbade igen. Jag och Sandra blev kvar i Älvdalen. Uttråkade som vi var så skyndade vi oss till mora när klockan var ca 21:10 för att hinna in på Ica Maxi, vi hade bestämt oss för att köpa tuschpennor men det blev juh dock lite mer än så :) hehe! Hittade också lite pyssleark :D

Innan vi skulle åka hem så stannade vi till för att tanka, och då upptäckte vi att det behövdes spolarvätska :S Hmm..! Var i helvete fyllar man på det då? Fick lov att ringa Danne och fråga :) Men vi tror att vi hittade rätt behållare :P hehe!

Sen tog vi ett extra varv i rondellen, blev akut sugen på en Mc Flurry med smarties :P hehe! men sen gnissade vi hemåt igen...

När vi kom hem så började vi ganska direkt att pyssla.

Resultatet:
Denna lilla gjorde Sandra..



Denna lite större gjorde också Sandra..



Och denna gjorde jag.. (Obs! Sandra har skrivit skylten)



Visst blev dom söta :) Det var faktiskt riktigt roligt :)

Sen kan jag juh passa på att skriva om häromdagen när Madde & Adde var här också... Madde ville ha hjälp med att göra en pristavla.. Det som behövdes var bara en spånskiva, skumgummi, tyg (valfritt), sax, lim, hammare och häftpistol. Tror inte att vi använde något mer...

Resultat:

Baksidan



Framsidan



Och slutligen med Maddes priser på



Tror att hon kommer behöva en större tids nog :)

Senare samma dag fick Madde för sig att måla av oss alla :)
Vilket blev så här...



Riktiga självporträtt :D hehe!


Nej nu ska jag vara social med Sandra innan dom ska åka..




Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej, vad söta :D Nu vart jag med pysselsugen! :) Jag är ju kung ;)

2008-12-09 @ 17:43:05
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Ewe

What a hell !! >:O Va vad de där för porträtt !! ?

Jättefina askar ni måste lära mig !!

Kolla min nya design som Madde gjort o skriv en kommentar om va du tycker ? Jag e dreta nöjd :)



Puss o kram

2008-12-12 @ 10:41:21
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/
Postat av: idaaa

nästa gång kan du göra the mattsson/svensson family (;

2008-12-24 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0