På väg söderut ;)

Först vill jag bara tacka för alla fina julklappar :) Alla har redan kommit till användning :) Hehe!

Just nu sitter vi i bilen på väg söderut ;) Ska ner till svärmor/mamma & Patrik :D
Åkte ur Lesjöfors för ett tag sen. Usch!! Sitter som på nålar just nu... dels för att jag vill komma fram så fort som möjligt och sen för att jag är osäker på väglaget.. Men jag måste säga att vägarna blir mer bara ju längre ner man kommer i landet.. Skönt på ett sätt om det är plus ute men nästan värre än riktig vinterväg om det skulle vara minus.. :S
Hmm...

Nu är vi strax i Filipstad.. Och enligt GPSen har vi ca 26 mil kvar.. den beräknar att vi ska vara framme 18:40 ungefär..

........................................................

Nu e vi framme i Filipstad.. Ska stanna så katterna får gå på lådan en sväng.. Uppdaterar lite senare..



Puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0