Helvetes JÄVLA skit!

Fy faan vad förbannad jag är!!!!!!!!!

Fattas väl bara att man får ringa försäkringsbolaget på Måndag!


Under tiden som jag, Danne & Robban åkte till mora för att hämta mamma på tågstationen så var Madde & Adde kvar i lägenheten. En stund senare så åkte dom vidare hem till mamma & pappa för att äta mat. När vi kom tillbaka från Mora så var Madde & Adde också klara så dom åkte före hem till oss.

Sen får jag ett telefonsamtal från Madde....................................................

(Tidigare: Jag tyckte att jag var smart som hade använt en grövre och tyngre vas till flytljusen som jag tidigare hade haft i en skål.... En vas som förhoppningsvis katterna inte skulle kunna välta... Med tanke på insidenten med Tussan.)     (Jag hade fel....)

-"Öhhh! Våra datorer simmar!"

När vi kommer hem hade Madde & Adde plockat av allt från bordet/bassängen och ställt ner det på mattan för att bokstavligt talat låta grejerna droppa av. SUCK säger jag bara.

Om jag nu har riktigt jävla tur så har båda datorerna klarat sig med nöd och näppe... Vilket jag självklart hoppas på. Så vi får väl se då.....


Nu har Danne och Robban lagat mat så vi ska sätta oss och äta nu och kolla på Lars Kristerz :)
Den enda höjdpunkten ikväll... Förutom att mamma kom hem då :P




Neej... ORKA!

Kommentarer
Postat av: kaka

fy fan va surt gumman! men de finns ju garanti :)

2008-12-06 @ 21:56:42
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/
Postat av: kaka

hej milla :( skulle du kunna ringa mig vet inte vem jag ska prata me? måste bara fråga en del saker. har inga pengar på min mobil. kram

2008-12-07 @ 17:56:32
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/
Postat av: Ewe

jag vet en kille med ett gevär ! :)

2008-12-12 @ 10:43:46
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0